Beauty and Fashion

четвртак, 1. март 2018.

Zaful Haul #2

Ćao, devojke, želela bih u ovom postu da vam pokažem šta se to nalazilo u paketu koji mi je stigao sa Zaful sajta. Paket mi je stigao tek pre 7 dana, a  poručen je 19. januara, što je otprilike mesec dana. Prezadovoljna sam stvarima koje su mi stigle. Stvari su mi stigle u 2 različita paketa, ali sam samo za drugi paket u kome su se nalazile dve košulje i torbica platila carinu oko 800 dinara. 
Košulje su baš divne, materijalom sam zadovoljna, samo što ovaj put mi veličine ne odgovaraju, jedna mi je mala, a druga mi je velika, a obe sam naručila u veličini XL. 
Torbicom sam oduševljena! Čvrsta je, ima 2 pregrade koje imaju šnir, a između njih jedna manja pregrada koja nema patent za zatvaranje.
Naočare su okej, sviđaju mi se, mislim da će biti super za proleće i leto. 
Takođe, za vas imam i kod  LauraZF  za popust na sajtu Zaful.



Plus Size Lacework Panel Blouse


Letter T Decorative Sun Shades Sunglasses




Нема коментара:

Постави коментар