Beauty and Fashion

уторак, 13. март 2018.

Rosegal Unboxing #2

Ćao, skoro mi je stigao paket sa Rosegal sajta, a u ovom postu će te videti šta sam izabrala i kakvo je moje mišljenje o stvarima koje sam dobila.
Sa Rosegal sajta mi je stiglo malo više stvari i nisam toliko oduševljena, ali stvari nisu ni toliko loše. Za jednu jaknicu sam pogrešila veličinu, dok za drugu nisam čitala opis i naručila sam je,  suknjom sam oduševljena. Takođe sam naručila i aplikaciju za zid koja podseća na ogledala i osvetlejnje za selfi, takođe sam zadovoljna i ovim  predmetima.

Short Fringed Jacket


Printed Crop Jacket


Stylish Solid Color Flare Skirt


6pcs Fashion Acrylic 3D Wave Home Decor Mural Mirror Wall Stickers 



Za vas imam kod za popust: LauraRG
Ga

2 коментара:

  1. Ovu crnu torbicu sam i sama poručila još odavno, ali mi je nikad nisu poslali iako su to obećali, jako sam razočarana uslugom na Gamiss sajtu.


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши