Beauty and Fashion

уторак, 6. новембар 2018.

Catrice HD Liquid Coverage tečni puder | Recenzija

Pozdrav svima! U ovom postu vam predstavljam puder o kome su pisale mnoge blogerke i o kome se mnogo pričalo na jutjubu, a da li je opravdano dignuta prašina oko ovog tečnog pudera, pročitajte u nastavku. 
Kako sam letos ispraznila zalihe tečnog pudera, odlučila sam da ipak isprobam toliko hvaljeni Catrice HD puder. Koristim ga skoro dva meseca i konačno svoje utiske mogu da podelim u ovom postu.
Krenuću prvo od izgleda bočice- fina staklena bočica sa pipeticom daje utisak kao da se radi o nekom HE proizvodu, deluje skupo, kvalitetno, ali nije baš praktično. Nemam zamerki na izgled bočice, iznenađena sam! 
Puder se dozira pomoću pipetice, koja i nije baš praktična, po mom mišljenju. Nekad mi iz pipetice izađe više pudera nego što mi treba, a dešavalo mi se i da puder završi po stolu za šminkanje ili odeći.
Za ovaj puder kažu da pruža visoku pokrivnu moć i da je osećaj na koži baš poput druge kože. Pruža besprekoran ten, matira i traje do 24h.
Tekstura pudera je ređa nego što sam očekivala. Obično puderi sa blagom moći prekrivanje imaju ovakvu teksturu, što nije slučaj i sa ovim puderom. Prekrivna moć je srednja, ali se može lako nadograditi. Lepo prekrije crvenilo i većinu nedostataka na licu. Meni nije neophodan korektor sa ovim puderom.
Zbog svoje konzistencije, suši se brzo, ali se može lepo razmazati po licu. Ja ovaj puder prvo utapkam četkom u lice, a zatim pređem vlažnim beauty blenderom.  
Kad ga tek nanesem, lice mi deluje malo brašnjavo, ali sve to rešim ponovnim utapkavanjem beauty blenderom. Završnica ovog pudera je polu mat, satenska, lepo izgleda na licu. 
Sa ovim puderom lice mi je matirano 4-5h, a posle toga se minimalno prosijam. Višak sebuma lagano skinem maramicom, a puder se minimalno skine sa lica. 
Dugotrajnost na licu mu je odlična, nosila sam ga čak 9h i izgledao je solidno. Malo mi se skinuo sa čela i brade tek posle 6-7h od nanošenja, ali je opet lice bilo u pristojnom stanju.
Bronzer, rumenilo i hajlajter se lepo nanose preko ovog pudera i kad ga ne setujem. 
Ne hvata se za suve delove na licu, ali mi se čini da kada ga nosim pore mi budu malo izraženije i vidljivije su.

Mane ovog pudera su to što mi je izazvao bubuljice i oksidirao posle sat vremena od nanaošenja. Kada ga mešam sa nekim laganijim puderom, ne izaziva mi bubuljice, a opet dobijem lep efekat na licu i u tom slučaju mi ne oksidira. 
I za kraj moji utisci o ovom puderu su dobri, nisam oduševljena, ali nisam ni razočarana. Sasvim dobar puder za svakodnevni makeup.
Kod nas su dostupne 4 nijanse pudera i devojke svetlijeg tena će sigurno naći odgovarajuću nijansu. Moja nijansa je 030 Sand Beige i neutralnog je podtona. 

Catrice HD puder možete pronaći u Dm i Lilly drogerijama po ceni od 919 din. 

Šaljem vam veliki pozdrav do sledećeg posta!

Нема коментара:

Постави коментар