Beauty and Fashion

недеља, 10. септембар 2017.

Haul | Šminka i kozmetika

Kako sam do sad objavljivala samo outfit postove, odlučila sam da moj prvi beauty post bude o proizvodima koje sam kupila pre par nedelja. O nekim proizvodima sam stekla prvi utisak, dok neke proizvode još testiram. Pa da počnem sa predstavljanjem proizvoda koje sam kupila.

NOKTI

Kad sam bila skoro u DM-u  Flormar lakovi su bili na nekom sniženju, pa sam kupila dva laka iz Nail Enamel kolekcije i dva iz Full color kolekcije koja je od skoro u prodaji. Cena Flormar lakova iz Full Color kolekcije je 99 din (sniženje traje do 10.09) , dok je cena lakova iz Nail Enamel kolekcije oko 120-130 din.
U Liliju sam kupila Golden Rose WOW lak jer mi se boja svidela i njegova cena je oko 90 din.
Avon bazni lak koristim odavno i ovo mi je druga bočica, kupila sam ga odavno, na žalost njegovu cenu ne znam, ali je sigurno između 200-250 din.
Flormar Nail Enamel-075 Baroque Bordeaux prelepa bordo nijansa, biće jako voljena i nošena tokom jesenjih dana
Flormar Nail Enamel-430 Light blue omiljena plava nijansa, najčešće nošen od kad sam ga kupila
Flormar Full Color-FC34 Wrap Your Beloved nisam fan roze lakova, ali ovaj mi se baš svideo i kupila sam ga
Flormar Full Color-FC45 Peach Sparkler svetlo narandžasta boja breskve, savršena nijansa
Golden Rose WOW-74 divna petrolej nijansa, savršena za jesen

LICE

U avgustu je počelo sniženje Essence proizvoda po 129 din u Lilly drogerijama, pa sam kupila  Shape Your Face paletu za konturisanje u nijansi 10 Ready, Set, Peach! koja sadrži bronzer,rumenilo i hajlajter, Luminous matt bronzer u nijansi 01 Sunshine koji u sredini sadrži blagi hajlajter, a oko njega je mat bronzer koji nije mnogo taman, Satin Touch rumenilo u nijansi 20 Satin Love koje ima blago breskvastu nijansu i Matt Touch rumenilo u nijansi 30 Rose me up! koje je više braonkasto od prethodnog, a opet ima neki breskvast ton. Kupila sam još i All About Toffee paleticu senki, Dip eyeliner koji je vodootporan i Make me brow gel maskaru za obrve koja je toliko hvaljena, a njihova cena je takođe 129 din.


USNE

U DM parfimerijama su Essence olovke za usne bile po 99 din na akciji i kupila sam olovku u nijansi 07 Cute pink koja mi je inače jedna od omiljenih i ovo mi je treća olovka u ovoj nijansi. Takođe sam u DM parfimeriji kupila i Catrice Beautifying sjaj za usne u nijansi 040 Coffee To Go i njegova cena je 399 din.


KOZMETIKA

Skoro je u DM-u bilo sniženje Schwarzkopf Gliss maski za kosu, a kako sam čula dosta pozitivnih recenzija o Fiber Therapy i Ultimate Repair maskama, morala sam da ih uzmem, a njihova cena je bila po 269 din, koliko se sećam.
U DM-u je u toku akcija 15% sniženje na sve proizvode (završava se 10.09), pa sam kupila moj omiljeni Afrodita šampon sa belim lukom koji mi najviše odgovara i uvek ga rado kupim, njegova cena je ovog puta bila oko 220 din.

Takođe sam u DM-u kupila i ovaj Sun Dance sprej za samopotamnjivanje koji svi hvale, meni on, na žalost, ostavlja fleke po koži, a daje lepu preplanulu boju koži koja deluje dosta prirodno. Kada sam videla ove Sun Dance maramice za samopotamnjivanje bila sam baš skeptična, jer mi sprej ostavljao fleke, ali sam ipak morala da je isprobam. Cena spreja za samopotamnjivanje je na sniženju bila  199 din, dok je cena maramice za samopotamnjivanje 69 din.
Na akciji su bile i 7th Heaven maske za lice, pa sam kupila moju omiljenu masku Black seaweed peel-off (uskoro vas očekuje recenzija o njoj) i koštala je 169 din.

Veliki pozdrav do sledećeg posta! :)


Нема коментара:

Постави коментар