Beauty and Fashion

понедељак, 6. новембар 2017.

Balea maska za lice u obliku maramice sa aktivnim ugljem | Recenzija

Kao što već znate Baleini proizvodi imaju jako pristupačnu cenu u odnosu na kvalitet. Obožavam Baleine maske za lice, nikad me nisu razočarale, niti sam od njih imala bilo kakvu iritaciju. U današnjem postu vam pišem o mojim utiscima o njihovoj maski za lice od aktivnog uglja koja je u obliku maramice.
Maska je namenjena mešovitoj, nečistoj koži lica. Sadrži vlakna aktivnog uglja bambusa. Salicilna kiselina i cink redovnom upotrebom deluju protiv bakterija koje uzrokuju bubuljice i sprečavaju nastanak novih nečistoća. Osvežava i oporavlja kožu.
Maramica unutra je crne boje i dosta je natopljena. Oduševljena sam mirisom ove maske, mene miris podseća na Kosili kupke za bebe, nežan, puderas miris. 
Proizvod je dermatološki testiran. Pogodan je za korišćenje veganima i vegetarijancima, nije testirano na životinjama.
Maska se koristi tako što se na očišćeno lice stavi maramica, drži se 10 minuta, a zatim se ostatak maske nežno umasira.
Lice posle nje je lepo hidrirano, a kada se sav proizvod upije, koža lica je mekana. Odmah po skidanju maske, prilikom utrljavanja proizvoda, lice je blago lepljivo, nije mnogo, ali se oseti malo taj lepljiv momenat. 
Ovu masku sam već koristila 4-5 puta i nastaviću i dalje da je koristim, mom licu prija njeno korišćenje. Imate moju toplu preporuku za ovu masku. 

Da li ste i vi isprobali ovu masku? :)

2 коментара:

  1. Drugarica mi je rekla za ovu masku i bas sam se pre neki dan u DM-u premisljala da li da je kupim. I na kraju nisam, ali posle ove recenzije izgleda da cu morati hahah. Bas me zanima kako ce moja koza da reaguje na nju. Odlican post <33

    Bilo bi mi drago da pogledas moj blog ako imas vremena -------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada post. Obavezno je probaj, meni je ova maska u top 5 omiljenih. ❤

      Избриши