Beauty and Fashion

уторак, 21. новембар 2017.

Balea Sweet mango maska za lice

Od pre par meseci u Dm drogeriju stigle su 3 nove maske za lice od nara, lubenice i manga. Moju pažnju je privukla maska od manga o kojoj vam pišem u ovom postu. Baleine maske obožavam i nijedna mi nije izazvala reakcije na licu i bubuljice.
Morate priznati da je pakovanje ove maskice stvarno preslatko. Ja sam od onih osoba koje privlači pakovanje proizvoda, jednostavno obožavam lepa i šarena pakovanja.
No, da se vratim na samu masku, ova maska dolazi u obliku maramice koja je jaaako natopljena. Miris je prijatan, malo jači i parfemski,ali nije od onih koje će vam smetati.
Maska sadrži ekstrakt manga i bademovo ulje, namenjena je svim tipovima kože. Maska je poreklom iz Južne Koreje, a kao što već svi znamo kozmetika iz Koreje je vrhunskog kvaliteta.
 
Maska se stavlja na očišćeno lice i drži se 10 minuta, a zatim se ukloni i višak se umasira u lice. Ne ispira se. Kada se stavi na lice ona blago hladi, prijatna je na licu. Posle ove maske lice je hidrirano i mekano je na dodir. Namenjena je za jednokratnu upotrebu i ne može se koristiti više puta!
Meni se ova maska jako dopala i prijala je mojoj koži lica. Kupiću je ponovo, a isprobaću i maske od lubenice i nara. 

Da li ste vi probali neku od ove tri maske za lice?

2 коментара:

  1. Predivna fotka, ambalaza je presaltka! Ne koristim njihove maske, ali izgledaju super! https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Super post ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/28/sunny-autumn/

    ОдговориИзбриши