Beauty and Fashion

понедељак, 9. октобар 2017.

7th Heaven | Blemish Mud maska za lice

Treća maska koju isprobavam u kampanji Godinu Dana Maskiranja je Blemish Mud maska za lice sa aloe verom.
U pitanju je blatna maska za lice koja je namenjena čišćenju i obnavljanju problematične kože. Ključni sastojci ove maske su aloe vera, noćurak i divlji lešnik. Miris ove maske je veoma neobičan, ali osvežavajući, ne znam da li bi svima odgovarao. Tekstura ove maske je kremasta, ali ne toliko kao maska od kokosa koju sam prethodno recenzirala. Maska se lako nanosi na lice i razmazuje. Kada se maska nanese na lice ona je svetlo zelene boje, jedva se primeti ta zelena boja, a kad se osuši na licu maska je kreč bele boje. Dok se maska na licu suši, oseti se blago zatezanje, ali uopšte taj osećaj zatezanja nije neprijatan.
Maska se nanosi na čistu kožu lica i drži se 10-15 min, zatim se ispere. Posle ispiranja koža lica je čista i nežna na dodir. Čak i posle tri dana od korišćenja ove maske osećam da mi je koža lica čista. Ova maska mi je sprečila nastanak novih bubuljica i zahvaljujući njoj postojeće bubuljice su se povukle.
Kao i kod prethodne dve maske, tako i kod ove, sastav je za pohvalu. Na vrhu liste sastojaka nalazi se Kaolin glina, Bentonit glina, Ilit glina i ulje ruzmarina. Većina sastojaka su prirodni sastojci, ne iritiraju kožu lica. Kao i sve maske 7th Heaven-a, i ova maska nije testirana na životinjama i pogodna je za korišćrnje veganima i vegetarijancima. 
Ova maska sadrži 20g i meni je bilo dovoljno za 3 nanošenja. Cena joj je kao i svim maskama ovog brenda, oko 230 din i može se kupiti u svim DM drogerijama. 
Nastaviću da koristim ovu masku za lice, jako mi se dopada i definitivno ide u grupu mojih omiljenih maski za lice. Stvarno bih je preporučila svima sa masnom i normalnom kožom lica. 

Pogledajte i prethodne postove o ovim maskama za lice:

Da li ste probali neku od 7th Heaven maski za lice?

1 коментар: