Beauty and Fashion

петак, 6. октобар 2017.

Summer Favorites

Iako je jesen počela pišem o letnjim favoritima. Leti se ne šminkam toliko često, ali kad se šminkam obično biram laganiji puder i minimalnu šminku.

Ovo leto sam volela da mešam dva pudera-jedan laganiji i jedan sa većom moći pokrivanja. Kombinacija Essence pudera (nema ga više u prodaji) i Max Factor pudera u nijansi 75 Golden mi je ovo leto bila omiljena. Kombinacija ova dva pudera mi je bila savršena za leto.
Najvoljeniji bronzer ovog leta bio je Catrice Sun Glow Shimmering bronzer u nijansi 010 Shimmering Bronze. Proizvod je savršen, ima taman šimera koliko je potrebno bronzeru, daje lep sjaj licu i savršeno izgleda. Boja je idealna, može da se mešaju tamniji i svetliji deo po potrebi. Jedina zamerka je za pakovanje, nije baš kvalitetno, meni se brzo polomilo.
Za hajlajter sam koristila mešavinu prve žuto-zlatne senke i senke ispod nje boje breskve iz Essence All About Candies paletice. Ova kombinacija daje neviđeni sjaj jagodicama, nisam pronašla hajlajter koji može da zameni kombinaciju ove dve senkice.
 Letnji make up ne može da prođe bez rumenila. Essence ima divna rumenila koja su odlična za cenu koja im je. Essence Silky Touch rumenilo u nijansi 70 kissable daje svežinu obrazima, ima suptilan sjaj i pigmentacija mu je taman kakva treba da bude za rumenilo.
 Kako senke ne koristim tokom leta, ajlajner je dovoljan da istaknem oči. Moj omiljeni ajlajner je Essence dip eyeliner koji ima sunđerasti vrh kojim je lako iscrtati preciznu liniju. Intenzivno je crn, ne razmazuje se i vodootporan je.
Leti mi više prijaju sjajevi na usnama, ovog leta sam obožavala Avon Plum Pout sjajeve za usne (nema ih više u prodaji) i Catrice Beautifying sjaj za usne 040 Coffee to go. Takođe sam volela svoje usne da negujem Carmex balzamom za usne koji ima efekat sjaja na usnama i neguje ih i čini mekim. 



3 коментара:

  1. Essence ima zaista sjajne proizvode, ne čudi me da su favoriti pretežno tog brenda! :)

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Essence ima odličan odnos cene i kvaliteta, ima baš dosta fenomenalnih proizvoda u njihovom asortimanu :)

      Избриши