Beauty and Fashion

уторак, 17. октобар 2017.

Llums True Skin tečni puder | Recenzija

Od septembra u Lilly drogerijama u prodaji se našao i Llums True Skin tešni puder. Kako sam pročitala dosta pozitivnih utisaka o ovom puderu, odlučila sam da ga i ja isprobam. 
Llums obećava da ovaj tečni puder odgovara svim tipovima kože, da hidrira, a ujedno i matira kožu, a moje utiske o True Skin puderu pročitajte u nastavku.
True Skin puder dolazi u 6 nijansi, ali devojke svetlije puti neće moći da pronađu nijansu pudera za sebe. Moja nijansa je 02 Biscuit, najsvetlija nijansa neutralnog podtona, ali meni je za nijansu tamnija.  Podjednako se mogu pronaći tople, hladne i neutralne nijanse pudera, ali fali svetlijih nijansi. 
Puder dolazi u plastičnoj, klasičnoj tubici u količini od 30 ml.
Tekstura je srednje gusta, lepo se razmazuje po licu i potrebna je vrlo mala količina za celo lice. Lako se blenda na licu, ne setuje se brzo.
Lako se nadograđuje, a kad se nanese u više slojeva, ne daje efekat maske. Prekrivna moć mu je srednja, lepo prekriva većinu nepravilnosti.
Na licu je lagan, nema osećaja težine koji daju puderi sa jačom pokrivnom moći.
Puder ima polu mat završnicu, deluje prirodno na licu i nije toliko primetan, jako lepo se stapa sa kožom lica. Na licu traje 5-6 sati bez bilo kakvog popravljanja i minimalno prosijavanje, dok posle toga bilo bi poželjno da se pokupi višak masnoće i doda malo pudera u prahu i opet će biti savršen kao tek kad ste ga naneli. Preslikava se minimalno na blot papirić ili papirnu maramicu.
Ne ističe pore i ne isušuje kožu lica, ali kači se na suvlje delove lica.
Ovaj puder bih preporučila osobama sa normalnom i mešovitom kožom lica, dok ne verujem da bi odgovarao osobama sa suvom kožom, a osobama sa ekstremno masnom kožom bi se brzo prosijao. Pogodan je za svaki dan zbog svoje solidne moći prekrivanja i jer nije težak na licu. 
Llums True Skin puder možete kupiti u Lilly drogerijama, a rednovna cena mu je 569 din.


3 коментара:

  1. Super post ;)

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/18/outfit-of-the-day/

    ОдговориИзбриши
  2. Oduvijek mi se njihova kozmetika čini super, ali nema je nigdje u hrvatskoj za kupiti...

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши